| 
Čeština (Česká republika)English (United Kingdom)
Létání podle přístrojů na dvoumotorových letounech-IR(A)/MEP PDF Tisk Email

Cíl kurzu

Cílem kurzu je vycvičit piloty na úroveň odborné způsobilosti nezbytnou k řízení letounů při letech IFR a za meteorologických podmínek pro let podle přístrojů IMC.

Vstupní požadavky

  • Žadatel o IR/MEP musí mít platné potvrzení zdravotní způsobilosti 1.třídy
  • Musí být držitelem kvalifikace PPL(A) nebo CPL(A) a kvalifikace NIGHT a dále držitelem platné typové kvalifikace MEP(A).
  • Musí mít nalétáno minimálně 50 hodin jako velitel PIC na navigačních letech

Výcvikový program

Žadatel musí absolvovat schválený kurz teoretické výuky k IR(A) v rozsahu alespoň 200 hodin výuky nebo jako součást teoretického kurzu ATPL.

Praktická část létání obsahuje 55 letových hodin.25 letových hodin na simulátoru a 30 hodin na letounu nebo celý výcvik může probíhat na letounu.Výcvik probíhá na letounu L-200 Morava nebo na letounu DA-42 Twin Star.Výcvik probíhá přednostně na letištích Brno-Tuřany, Karlovy Vary, Ostrava, Vodochody.

Zkoušky

Teoretickou zkoušku může žák vykonat již v průběhu praktického výcviku.Zkouška se provádí na Úřadě pro civilní letectví v Praze.

Praktická část může být provedena po úspěšném složení teoretické zkoušky.Praktická část zpravidla trvá cca 60-90 minut a musí být provedena s examinátorem z Úřadu pro civilní letectví.

Zápočty předchozí praxe

Držitelé CPL (A) mají praktický pilotní výcvik zkrácen na 50 hodin (25 hodin na simulátoru, 25 hodin na L-200 či DA-42). Držitelé IR (H) - kvalifikace přístrojového létání na helikoptéry-je započteno10 hodin

Cena - výcvik je možné provádět  různými osnovami v kombinacích  se simulátorem, ceny letových hodin L200  a DA-42 jsou k dispozici u výcviku CPL(A)

Pro držitele CPL(A) jsou osnovy zkráceny

Výcvik na FNTP II - MCC (ULT-28) zajišťujeme u našeho subdodavatele LETS FLY v Letňanech. 

Informujte se u vedoucího výcviku

Platební podmínky

Částku za výcvik nepožadujeme celou předem, ale před letem nebo letovým dnem by frekventant měl mít složenou zálohu potřebnou na let nebo letový den.
Platby jsou přijímány v hotovosti nebo bankovním převodem na základě vystavených faktur.
Výcvik je možné fakturovat i aeroklubům či jiným provozovatelům, kteří si u naší školy výcvik svých pilotů objednávají.

 

Partneři

Kontakt

Partneři

RocketTheme Joomla Templates